Siteul www.olustra.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies.

Termeni si conditii

» Cum platesc?

 
› PLATA CU CARDUL ONLINE
Plata cu card online se face prin intermediul MobiPay. Acestea sunt prelucrate pe serverele MobilPay. Cardurile acceptate la plata sunt VISA Classic, VISA Electron, MASTERCARD si MAESTRO. oLustra.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra. Acestea sunt prelucrate pe serverele MobilPay, certificate din punct de vedere al securitatii de catre VISA si MASTERCARD. 
Aprobarea platii se va face in momentul in care comanda este procesata si finalizata, pana in acel moment banii vor fi doar rezervati.
› PLATA RAMBURS
Plata ramburs se face in numerar, la momentul livrarii, catre curierul care face livrarea produselor. Valoarea de plata va fi cea afisata in ultimul pas al comenzii, fara comisioane suplimentare. 
› PLATA PRIN TRANSFER BANCAR
Ordin de plata/ Virament bancar
Puteti plati de la orice banca la care aveti un cont curent sau un card. Cei care au activat serviciul de Internet Banking sau Mobile Banking pot face acest lucru foarte usor. 
- livrarea marfii se face dupa confirmarea platii 
- procesarea platii dureaza aproximativ 24 ore

Viramentul bancar se face de la orice banca in contul de mai jos: 
Nume firma: S.C. EXPLORER LOGISTIC S.R.L 
Cont lei IBAN: RO15RZBR0000060018377646
Deschis la banca: Banca Raiffeisen Bank
Cod unic inregistrare: 35607154

Referinte: numarul comenzii dumneavoastra
 

 
» CUM SE LIVREAZA PRODUSELE?
 
› TERMEN DE LIVRARE
Livrarea se face in termen de 4-7 zile lucratoare oriunde in tara, din momentul confirmarii comenzii. O comanda depusa vineri dimineata se va livra incepand cu urmatoarea saptamana. Poti solicita livrare sambata in campul de comentarii disponibil in ultimul pas al comenzii.
› CAT COSTA LIVRAREA?
Livrarea produselor comandate la magazinul nostru (oLustra.ro) se face prin serviciul de curierat rapid “Fancourier”.

Costul livrarii afisat in ultimul pas al comenzii NU este final.Acesta poate fi influientat de greutatea si volumul coletului precum si de adresa de destinatie a clientului.

Astfel:

-pentru coletele care nu depasesc 20 kg greutate volumetrica si adresa de destinatie este pe raza de actiune a curierului Fancourier, cheltuielile de transport sunt 35 lei.

-pentru  coletele care  depasesc 20 kg greutate volumetrica  si adresa de destinatie este pe raza de actiune a curierului Fancourier,cheltuielile de transport vor fi calculate de bebe-market pe baza programului informatic oferit de Fancourier.Cheltuielile vor fi comunicate clientului  si expedierea comenzii se va face numai dupa acceptarea de catre client a acestora.

-in cazul in care destinatarul coletului este intr-o localitate din afara ariei de acoperire a curierului Fancourier ,la cheltuielile  de mai sus se adauga taxe  suplimentare de transport pentru kilometri suplimentari,acestea fiind de pana la 1 leu pe kilometru suplimentar.

Pentru evitarea costurilor suplimentare generate de expedierea catre o adresa aflata in afara ariei de acoperire  a curierului Fancourier, există posibilitatea de a vă expedia produsele cu ridicare personală din agenţia teritorială cea mai apropiată.

Important: Clientul are obligatia de a verifica in prezenta curierului  pachetul. In cazul in care se constata deteriorari, sau neconformitati ale ambalajului sau produselor, clientul are obligatia de a le mentiona in procesul verbal de receptie in prezenta curierului.

 
» POLITICA DE RETURNARE PRODUSE
 
Conform legislatiei in vigoare OUG 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. 

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. 

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru comenzile de articole livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la solicitarea returului. 

Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca si noi, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia. 
 
› DREPTUL DE RETRAGERE
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. 
EXPLORER LOGOSTIC
Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua: 
- la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor. 
- in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singura comanda si livrate separate la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs. 
- in cazul unui contract privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese. 

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati prin departamentul de Serviciu Clienti contact@oLustra.ro - cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca prin e-mail. In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat (folosirea lui nu este insa obligatorie) 

Modelul formularului de retragere va fi structurat conform exemplului de mai jos: 

"Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul (ID comanda) referitor la vanzarea urmatoarelor produse [nume + id produs] , comandate la data [zi-luna-an] / primite la data de [zi-luna-an] 
Nume consumator 
Adresa consumator 
Data" 

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. 
 
› CONSECINTELE RETRAGERII
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. 

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata." 

In cazul in care consumatorul a receptionat produse in legatura cu contractul: 

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua prin contactarea departamentului Serviciu Clienti 0744.536.130 / contact@oLustra.ro (care va prezenta in detaliu toti pasii expedierii), fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur.  

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor." 
 
 
» GARANTIA PRODUSELOR
 
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Garantia se va acorda pentru produse de folosinta indelungata, sub rezerva respectarii conditiilor de valabilitate a garantiei.

Declaram pe propria raspundere ca detinem dreptul de autor asupra tuturor textelor si imaginilor din acest site. Adresa e-mail pentru raportarea incalcarii drepturilor de autor contact@oLustra.ro
 
» CONFIDENTIALITATE SI DATE PERSONALE
 
Utilizatorul raspunde de veridicitatea datelor introduse in timpul creerii contului si pentru toate activitatile care survin prin accesarea contului si parolei personale. EXPLORER LOGOSTIC SRL nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. 

Utilizatorul este de acord ca EXPLORER LOGOSTIC SRL sa prelucreze datele cu caracter personal potrivit prevederilor Legii nr. 677/2001 pe teritoriul României si/sau in strainatate, direct sau prin partenerii contractuali ai EXPLORER LOGOSTIC SRL in scop de marketing, pentru efectuarea de analize statistice si activitati de marketing. Conform Legii nr.677/2001, utilizatorii au in special urmatoarele drepturi: de informare si acces la date, de interventie asupra datelor, de opozitie la colectarea si prelucrarea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei, precum si modalitatile de exercitare ale acestora. Utilizatorii declara ca sunt de accord ca EXPLORER LOGOSTIC SRL sa prelucreze datele lor personale furnizate, potrivit prevederilor Legii nr. 677/2001 si ca au luat la cunostinta de drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 mai sus mentionate. 

Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau alte verificari legale, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare. 

Inregistrare la ANSPDCP 434532 / 2016
 
» CUM CUMPAR PRODUSE?
 
Navigheaza prin catalogul de produse folosind mecanismele de filtrare puse la dispozitie. Adauga produsele dorite in cos. 

Odata finalizat cosul de cumparaturi, iti vom solicita cateva detalii personale:
adresa de facturare - persoana fizica sau persoana juridica (pentru a putea emite factura)
adresa de livrare a produselor - poti alege sa fie aceeasi cu adresa de facturare sau poti alege una noua
Modalitatea de plata - cu card online sau plata ramburs
 
In functie de produsele alese, adresa de livrare si modalitatea de plata se va calcula costul final al transportului. Daca ti-ai facut cont pe site-ul nostru, atunci adresa de facturare si adresa de livrare vor fi memorate in contul tau si nu va trebui sa le mai completezi de fiecare data. 
La ultimul pas vei avea posibilitatea sa adaugi cateva comentarii suplimentare la comanda. Introdu aici modelul dorit pentru produsele disponibile in mai multe modele. Poti preciza de asemenea daca doresti un anumit interval orar de livrare etc.
Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail de confirmare ce va contine proforma, iar dupa finalizarea coletului un e-mail cu AWB-ul acestuia.
Comanda minima 50 de lei (fara transport).
Pentru produsele ce sunt disponibile in mai multe modele sau culori, trebuie specificat modelul sau culoarea dorita in formularul de comanda, la sectiunea "Ai vreo preferinta de model si/sau culoare?".